Nieuwe bedrijfsnaam

woensdag - 02 juni 2021

Nieuwe bedrijfsnaam

MICRODYN-NADIR wordt MANN+HUMMEL Water & Fluid Solutions

Wiesbaden, Duitsland, 2 juni 2021 - MICRODYN-NADIR, een MANN+HUMMEL onderneming, kondigt een nieuwe naam aan voor hun bedrijfssegment: MANN+HUMMEL Water & Fluid Solutions. De wereldwijd actieve membraanfabrikant maakt sinds 2015 deel uit van de business unit Life Sciences & Environment (LS&E) van MANN+HUMMEL en produceert producten en oplossingen voor water-, afvalwater-, en procesmembranen.

Bij MANN+HUMMEL spreken we over één Team, één Doel, één Stem. De naamsverandering van MICRODYN-NADIR zet deze woorden om in daden en vereenvoudigt en versterkt ons wereldwijde merk. Het past in de algemene MANN+HUMMEL visie van leiderschap in filtratie," zegt Fua Nipah, President en General Manager LS&E bij MANN+HUMMEL.

Samen met een nieuwe naam, kondigde het vernieuwde segment Water & Fluid Solutions een nieuwe visie aan: Het oplossen van 's werelds uitdagingen op het gebied van water- en vloeistofbehandeling, zodat we samen een veilige, duurzame en gezonde planeet kunnen creëren.

Ondanks naamsveranderingen, rebranding en overnames blijft de kern van ons bedrijf - onze relaties met partners, klanten en cliënten - hetzelfde. Wij geloven dat onze nieuwe visie en nauwere banden met MANN+HUMMEL ons in staat zullen stellen die focus te versterken. Ik ben verheugd om verder te gaan als het gerevitaliseerde MANN+HUMMEL Water & Fluid Solutions, zei Jeff Sanchez, Vice President Water & Fluid Solutions.

De nieuwe naam omvat nieuwe MANN+HUMMEL e-mailadressen voor alle medewerkers. Verder zullen alle documenten en communicatiematerialen worden bijgewerkt met het nieuwe logo. Bestaande certificaten, contracten, handleidingen/gidsen, datasheets, compliance documenten en andere papieren blijven geldig. Bovendien zullen productnamen zoals MICRODYN, TRISEP, en OLTREMARE niet veranderen.

Bezoek www.microdyn-nadir.com voor meer informatie.

Hannah Parsley
Global Marketing Communications Manager, Water & Fluid Solutions