Nyt

onsdag - 02 juni 2021

Nyt firmanavn

MICRODYN-NADIR bliver til MANN+HUMMEL Water & Fluid Solutions

Wiesbaden, Tyskland, 2. juni 2021 - MICRODYN-NADIR, en MANN+HUMMEL-virksomhed, har annonceret et nyt navn til deres forretningssegment: MANN+HUMMEL Water & Fluid Solutions. Siden 2015 har den globalt aktive membranproducent været en del af MANN+HUMMEL's forretningsenhed Life Sciences & Environment (LS&E) og producerer produkter og løsninger til vand-, spildevands- og procesmembraner.

Hos MANN+HUMMEL taler vi om One Team, One Goal, One Voice. Ved at omdøbe MICRODYN-NADIR omsættes disse ord til handling, samtidig med at vi forenkler og styrker vores globale brand. Det passer ind i MANN+HUMMEL's overordnede vision om lederskab inden for filtrering", sagde Fua Nipah, President og General Manager LS&E hos MANN+HUMMEL.

Sammen med et nyt navn har det fornyede segment Water & Fluid Solutions annonceret en ny vision: At løse verdens udfordringer inden for vand- og væskebehandling, så vi sammen kan skabe en sikker, bæredygtig og sund planet.

På trods af navneændringer, rebranding og opkøb forbliver kernen i vores virksomhed - vores relationer til partnere, kunder og klienter - den samme. Vi mener, at vores nye vision og tættere bånd til MANN+HUMMEL vil give os mulighed for at styrke dette fokus. Jeg glæder mig til at komme videre som det revitaliserede MANN+HUMMEL Water & Fluid Solutions", sagde Jeff Sanchez, Vice President Water & Fluid Solutions.

Det nye navn omfatter nye MANN+HUMMEL-e-mailadresser til alle medarbejdere. Desuden vil alle dokumenter og kommunikationsmaterialer blive opdateret med det nye logo. Eksisterende certifikater, kontrakter, manualer/vejledninger, datablade, overensstemmelsesdokumenter og andre papirer forbliver gyldige. Desuden vil produktnavne, herunder MICRODYN, TRISEP og OLTREMARE, ikke blive ændret.

Besøg www.microdyn-nadir.com for at få mere at vide.

Hannah Parsley
Global Marketing Communications Manager, Water & Fluid Solutions